kung fu panda är en tjockis film.


Ska träffa Gache idag.....IGEN.... Ska gå ut o ta ETT glas vin (notera ett)
det e ju värdelösa tisdag så egentligen borde vi va hemma hos Gache, för gå ut o ta ett glas vin e inget man gör på värdelösa tisda egentligen...men nu e det så. Vår tisdag skulle egentligen gå under Nibbles....men kanske kan dom ordna det där vi hamnar!!?!?!

Orkar inte gå till jobbet...Jag vill hellre ligga hemma i sängen. där är det så mycket att göra, här är det inget att göra!

Gache talade om paranoida människor i sin blogg
www.metrobloggen.se/orkiden men jag måste tro att hon talade om mig...Jag är ju så, tror att allt kretsar kring mig och tror att jag har en större inverkan på folk än vad jag har och tror att folks handlingar är pga mig. hmm... eller det kanske bara är självcentrerad och självupptagen???
iofs är det inte konstiogt att jag är självupptagen,....Jag är ju så fantastisk så det finns inget roligare att prata om än mig! =))
O gache e detsamma....det vet jag. vi tävlar alltid om vem som kan prata mest, först och bäst!!!


åh, jag gissar att min dag måste börja nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback