JAG VET ATT DU STAL MINA TROSOR!!!


Mmm...vad som skulle bli en trevlig tid efter jobbet igår blev allt annat än trevlig. eller lite kul fick vi väl till det...
Jag Tamy och Gache skulle ut o ta ett glas vin.
Tamy träffade sina kompisar vilken en av dom passade precis in i Gaches smak. Hon insisterade på att få nummret till den kompisen jag har nummer till för att sedan få prata med sin stora nyfunna kärlek. 
Mmm jätte bra idee i tanken, men i praktiken är den annorlunda.
slutade med att Gache gjorde bort mig big time!!! TACK SÅ MYCKET LILLA GUMMAN!!! aja. whatever.

bara det störde min kväll.....men sen blev det lite bättre när vi lekte min favvolek. sms-roulett.
det går till på detta vis.... till exempel så kan gache säga att jag ska skriva "du e en gris som äter två ton om dagen" i ett sms och sen så säger hon ett nummer, till exempel två, då måste jag skicka det sms till den som är nummer två i min adressbok på mobilen.....
KUL.

Jag var tvungen att skicka "jag vet att du stal mina trosor" till en elin i min telefonbok. Bara det att elin var nog inte elin eller så var det hennes arga pojkvän som ringde o skällde ut mig på dålig engelska. Hmm....

Jag ska väcka Tamy nu.... ska till cafet o jobba. =)
förra veckan var jag dör 12timmar om dagen,..denna vecka tvingar tamy mig att ta lite rast. ;))



In my weakest moments i cry, cuz i like the way tears suits my cheek



drip, drop, and i cannot stop

=)


Kommentarer
Postat av: elena

2008-07-26 @ 18:32:11
Postat av: elena igen

hahahaha bästa ja härt på länge

"jag vet att du stal mina trosor"

2008-07-26 @ 18:32:28
Postat av: Anonym

men ja, orka vara jag.. stavfel! fan

2008-07-26 @ 18:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback