it's not as if i mind that your heart ain't exactly breaking

Does it bother you now all the mess i made....


Åh, sista lördagen på cafe espresso i solna!!! Jobbar till fem o sen är det inge mer solna cafe. Åh va skönt!!!!


gårdagen var väldigt intressant....
Va på cafet och fixade, diska och ställde i ordning alla grejer. Efter det så skulle jag milo och Gache träffas i stan.
MEN DET VAR INTE LYCKAT!! =(
Gache var typ en halvtimme sen och i ren protest så sätter sig min hund mitt på drottnoinggatan och bajsar, LÖST BAJS
Jag skämmdes så jag höll på att dö!
lämnade mille och åkte till stan utan vovvo.... Vi tittade på gaches soffa i en affär med idiotpersonal....
Vad är det med alla med servicejobb?? Kan dom vara TREVLIGA!!!! dET ÄR DEE DOM FÅR BETALT FÖR......hm men soffan var jätte jätte fin!


träffade mikis på kvällen....KUL KUL KUL KUL =))
samma dumma äckliga DJ


=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback