I wear this crown of shit...


Konstiga dagar..... Min hund är sjuk. Ont i benet, och så spyr han hela tiden. Inte mysigt. men visst är det synd om honom. Jo jo..... =/

Idag är det en BRA dag, Inget plåster!!!!!
Jag vill träffa Gache...hon är alltid hos sin mamma  :P
Jag vill träffa Mikkis...Hon ska alltid tatuera sig :P
Jag vill inte träffa nån annan, inte just NU

Jag då.....Jag e alltid..... på mitt sätt!!
Saknar tamy...vi har vart ifrån varandra ganska mycket på sista tiden. Mycket att göra. 


Dilba kallar på mig, och golvet....passa på att lägga mig på golvet o lyssna på dilba när jag e ensam hemma..



skam....det är något fel på mig.
Jag är inte som alla andra, jag vill vara som dom, men jag kan aldrig bli det.
Mitt öde är ensamhet.



                                                        Mitt sällskap kostar!

Kommentarer
Postat av: Orkiden

Hur mycket måste jag betala för en dejt imorgon om ditt sällskap nu kostar!

2008-07-01 @ 23:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback