I gotta go....




Cuz if I get caught cheating.....
I'm stuck with you




Ångesten tar över hela min kropp, hela mitt liv. Känns som jag desperat försäker hitta på nått nytt. Alltid vill jag att de ska hända nya saker om mig. Annars tröttnar jag
vet inte vad som har hänt....Har blitt så på senaste tiden.
Känns som om jag bara vill lägga mig i sängen o gömma mig ett par år....tills tillvaron blir spännande igen. Det är ingen utmaning längre...=(
Jag vet vad jag ska göra, dag ut och dag in. jag har min hund, min pojkvän, min lägenhet, mitt cafe och allt som man ska ha...varför känns det inte sådär suuuperbra då`?

Jag älskar älskar älskar älskar älskar älskar tamy, mest i hela världen. finns ingen annan som jag är så nära. finns ingen annan jag bryr mig så mycket om,. finns ingen annan som har mitt hjärta. så det är inte de
men jag e så rädd för att tröttna....jag är livrädd....  jag e rädd för honom. rädd för mig...rädd för att han ska dumpa mig. rädd för att bara nått ska hända. vet inte..går inte att förklara. 

Jag vill leva resten av mitt liv med honom. vi ska ju ha familj....?!? bli farmor o farfar mormor och morfar tillsammans ;)

skulle ha gått ut o tagit ett glas vin idag egetnligen. men jag ville hellre ha en hemmakväll med Tamy. mysa o se film. =)



en liten sak bara.

BARA FÖR ATT DET ÄR OLIVER OCH FETAOST I EN PASTASALLAD GÖR DET INTE SALLADEN AUTOMATISKT TILL EN GREKISK SALLAD....NEJ NEJ NEJ NEJ....DÅ KAN DET LIKA GÄRNA VARA EN TURKISK ELLER PERSISK SALLAD. ELLER ÄR DET BARA GREKLAND SOM HAR FETAOST? 

Så bra att vi har rett ut det lilla bekymmret.

provade en tiara på leksaksavdelningen idag....satt underbart!!!

=)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

För att inte glömma den lila klämman!

2008-07-19 @ 19:18:12
Postat av: Anonym

ehmm ja det är bara grekland som har fetaost! De stämmde ju alla andra som producerar fetaost och vann :-P

2008-07-19 @ 20:55:58
Postat av: elena

men annica då.. haha nu ska vi inte vara sånna. vart ligger ditt cafe så kan ja komma förbi nån dag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback