i dont wanna talk about it....how U broke my heart!!!



Hur vet man hur mycket som ska tålas när man är i ett förhållande. och hur länge ska man kämpa....
Tamy ljuger för mig....inte om hjärtefrågor (sånna saker som kärlek och känslor) men han ljuger om viktiga saker, livs viktiga saker!!!  oCH SEN när jag kommer på honom med att ljuga så ljuger han lite till och säger att han alls inte ljuger.
Jag hatar lögner....eller...jag kommer från ett förflutet med massa lögner, så kanske är jag inte rätta personen att säga något sådant...men jag hatar när någon ljuger för mig, om viktiga saker.
Visst ljug för mig om vad du har ätit eller vilken färg din kompis tröja är eller vad fan som helst...bara det är oviktigt!!!
Jag börjar nu känna att min gräns är nådd....snart bryr jag mig inte om hur det går för oss. du och jag. vill inte mer om det ska fortsätta vara som det är nu. Jag älskar dig...men det har inte med saken att göra längre....de e mycket mer än kärlek.

Jag har vissa önskemål angående detta förhållande...och jag har blivit LOVAD en heeel del saker genom tiderna.

1. New York resa
2. Ny frlovningsring
3. semesterrsa.
4. New york resa

Här är jag ändå utan förlovningsring och utan semester och har inte sett New York..... känner mig lite lurad!!!

cafet...JAG JOBBAR ARSLET AV MIG DÄR...Är själv mest hela dagen. tamy är ute med hunden.jättebra. men jag har ett helt cafe på MINA axlar. Du, det är lite tungt

orkar orkar orkar inte kämpa. Jag har kämpat nog...för dig och mig. för mig o mig o mig o mig o mig omig..kämpat för mig. NU HANDLAR DET OM MIG.
Jag ska göra vad som e bra för mig. jag ska göra vad JAG vill
jag jag jag jag jag jag jag jag jag.....!!!!


Jag e viktig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback