H.I.V, hiv och Aids.....

.

Att Gache träffar konstiga killar vet jag redan, men den här tar fan priset!
Varför ska man dra upp en kamera och fota o filma mitt i allt när man vet att den andra inte vill!?!?!
OCH VARFÖR DENNA BESATTHET AV NAKENBILDER?
hmm.... hur kul kan de va o ha en massa äckliga bilder på tjejer som man knappt känner....hmm jag menar Moore, playboy eller liknande e ju en annan sak för där e de i alla fall lite klass...och han som har tagit bilderna har fotovana och kanske inte kuken i dig just när han tar bilden typ
och tjejerna på bilderna har nog en aning mer stil och kanske lite finare kropp? eller, när jag tänker på hemma bilder så tänker jag på en halvfet blondin med smetat smink och ett äckligt sug i blicken och en putande mun, kanske till och med på alla  fyra.....uh, hemmabilder e bara en dålig ide!!!
Men visst kan de kanske passa sig om man känner personen och båda tycker att det är en kul grej.

Och sen när är det okej att utpressa tjejen för att få oralsex. eller alla fall BESTÄMMA att han baaara måste ha det. Annars kan man ju bara inte ha sex!! 
Du, jag ska tala om för dig att jag veeeet flera fall där sex utan oralsex har varit jäääääävligt bra och utan problem. Gache och jag disskuterade denna sak eftersom hon stött på detta problem rätt nyligen.....(sorry gache) och ingen av oss har nånsin varit med om att oralsex har varit the dealbreaker i det stora hela. och då har ändå gache vart med många :P

OCH PRECIS SOM I BULLEN ÄR GACHE INTE FLICKAN I DETTA INLÄGG


Tacka vettja MIN pojkvän ;P


Hmm...Annars kan jag berätta att det har varit en plåsterdag, minst 5 plåster!! Har varit med Gache hela dagen och kännde mig lite som en liten flicka som gick i första klass som nyss hade skolkat när jag och gache kom in på cafet idag. =((  syster, tamy och pappa Sadeghi hade variot där heeela dagen medans jag hade vart runt och busat med Gache.

Ja ja....nu ska jag alla fall sova.
JAG E SUUUR PÅ DIG, SUR PÅ DIG SUR PÅ DIG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback