hanging high!


Åh va jobbigt. Det var två killar som satte sig bredvid mig o gache igår. Åhh har aldrig blitt tröttare än vad jag blev på dom. Jag visade väldigt snabbt att jag INTE var intresserad medan Gache var jääättetrevlig och snäll....
Det tog mindre än två minuter och så hade den ena killen praktiskt taget friat till Gache...
ag har en båt vill du åka ? vart bor du, bor du ensam? vi kan bada,  o så förtsatte det....
tillslut fanns det inget mer för mig at göra än att ta ton o säga att kanske vill NI fortsätta att träffas lite mer ensamma? (vet inte exakt hur jag sa det) men båda blev i alla fall överlyckliga över den ideen!!!
så det hela slutade med att dom åt chokladglass hemma hos honom.....ska ringa om mer info idag!! =))

Själv har jag hamnat i deeeen däääär karusellen igen, det som gick så bra för mig när jag var av!!
Jag vet vad DU tänker nu gache, men inte deeeen karusellen utan den andra...den som inte betyder så mycket.
Det är jättejobbigt. Jag vill ju jättegärna men alltid är det nått som kommer ivägen och då går det ju inte o då hamnar jag tydligen på ruta ETT igen för att sedan bygga upp allt på nytt. extrajobb!!!!!
Nu e  jag på ett igen.....elller till o med noll kan jag tro.

aLLTSÅ.....Gache ställde en fråga som är jättejobbig. jag vill jättegärna ha svart på den...
Vem mjölkar korna i Indien????
vill veta det tack....


Kom på en sak bara.....JÄG ÄLSKAR MIN SYSTER!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hi hi.. så säger du ju bara för att du vet att jag läser din blogg. Puss puss

2008-07-30 @ 20:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback