=)

Mitt humör svänger mer än en bergodalbana =((
Nyss var det bra men nu är det mer som om jag vill stanna i sängen o bara gömma mig där heeela dagen.
Tänk hur bra det var när man var liten... Inga bekymmer. man lekte med sina barbie o bekymmer fanns inte ens med i ens ordförråd. Nu är det en aning värre.  Jag har svårt att veta vad jag vill, Jag har svårt att tillåta mig känna så mycket som jag egentligen känner....det är då känslorna kommer i form av en bergodaltur. Upp o sedan ner och sedan upp o ner igen!!!

Jag är 23 år

jag är 23 år

23 23 23 23 23 23

JAG ÄR 23 ÅR

och vad fan har jag egentligen gjort med mitt liv???



Lykke li....everybody but me

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jag tycker att du kommit långt med ditt liv. Du är 23 år och är precis på gång att starta eget. inte många som gjort det vill jag lova. Sen har du varit ute och rest, jobbat utomlands. Heller inte många som gjort. Jag hade ju planerna på det, men kom jag iväg.. NEJ. Jag har oxå tänkt på att starta eget, men vad kan jag om det egentligen. INGENTING. He he. Jag är stolt över dig Annica. Du är en otroligt duktig människa som tänker på allt och alla i denna värld. Puss och Kram

2008-07-08 @ 12:56:50
Postat av: Åza

Tycker att du ska lyssna på syster-yster. Du har kommit längre än många andra! Du ska vara stolt över dig själv, Du är helt enkelt wonderful :)

2008-07-08 @ 13:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback