empty house....



Skulle egentligen gå ut ikväll...men eftersom jag blev föööör full igår så tyckte min tamy att de va bäst om jag stannade hemma. så visst. det gjorde jag då. Han bestämmer ju sånt tydligen.
Han e på födelsedagsfest idag. Jag trodde att det skulle bli skönt att vara ensam hemma. men det är allt annat än skönt!
Jag kan inte vara ensam. känner mig så konstig. Ångest...tror de e ångest jag får när jag e ensam. Jag börjar tänka för mycket och det blir bara apjobbigt.
tittat lite på SATC
var ett avsnitt om hemlig kärlek och hemliga kk
Att man gillar den människan man träffar jätte jättemycket men man kan inte riktigt vara med henne/honom för att man inte riktigt vet vad andra ska tycka....
men är det inte liiite jobbigt. Att tacka nej till människan man e intresserad av bara för att man e rädd för vad andra ska tycka. Kanske e vanligt???

Jag försöker hitta på nått att göra så att mina ensamma timmar går. Bläddra i tidningar, titta på tv, internet men inget är kul. =((  vill gå ut, vill gå ut


Dricker lite cola o njuter....Jättegott jättegott!!
tittar på cold case. Jag är så besviken, det är ett jättedåligt avsnitt =(



undrar vad min man gör.....!?!?!?

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Kom över till oss då...

Du måste sluta fundera så mycket, släpp allt och bara ligg på soffan och ta det lugnt. Jag vet att du kan....

Älskar dig! Puss puss

2008-07-26 @ 21:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback