Didn't your mama teach you to give affection....



Killar.....Varför är tjejer så dumma när de kommer till dom. Låter killar klampa och stampa på ens hjärta. Visst kan man vara kär och man har fjärilar i magen o allt de där men måste man förlora allt förstånd??
När ett förhållande eller en viss person får en att må dåligt så ska man inte förtsätta...eller?

Beyonce - me, myself and I  Nått att lyssna på om man har fastnat ;)

Jag har haft en heeel del skit killar....eller Ja, alla utan Tamy kan man nästa säga.  En har varit värre än den ena och jag vet inte hur de hade slutat om inte Tamy kom in i mitt liv.
Jag var en sån typ av tjej som gjorde vaaad som helst bara killen blev glad. Ja, men visst ska jag göra så om han verkligen vill och om jag inte gör si så kanske han blir arg. Jag kan nästan tro ibland att om tamy inte hade kommit in i mitt liv när han gjorde det så hade det gått vääääligt illa.  Till och med det, jag kunde inte ens rädda mig själv utan jag behövde en kille som tog mig ut ur problemen...

De saker som har hänt har satt djupa sår i mig, sår som kanske aldrig kan läka helt men bättre kan man hoppas på.

Nu har jag nästan blivit lite för hård när det gäller principer istället...och vissa saker måste jag bara stå på mig för.  Kanske är det så när man har fått nog. För nu ska ingen kille någonsin få mig att göra något jag inte vill...och ingen kille ska någonsin få mig att tvivla på mig själv.

bla bla bla bla Girlpower och allt sånt..... ;)


men nu är de så att jag har sån tur att jag har världens BÄASTA pojkvän. Lite sur och grinig ibland, visst. men ändå bäst bäst bäst.
I hans famn är det alltid mysigt. det är Hans hand som smeker mig över huvudet om nätterna som får mig att somna och han får mitt hjärta att sjunga..... =))

I'm so proud to be your girl

Tamy = Annicas bästa.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback