Det finns inga prinsessor mer


Jag har dig, och du har mig. Och så ska det alltid vara.
förlåt mig för alla mina brister och göm för guds skull inte dina...

Min blogg består just nu av ett svamel av känslor...det e jag om håller på att bearbeta det jag känner. MEN OJ DET ÄR JU SÅ MYCKET.
Jag älskar dig, ena dagen föööör mycket och andra dagen är jag så sur på dig att jag knappt kan vara bredvid dig en sekund utan att bråka. Men vad e mitt problem egentligen?

Jag tycker inte om mat....Jag hatar mat. Mat är egentligen ren och skär ondska...!!!
Jag var på kungshallen med tamy i förrgår eller nått. Jag ville såklart inte äta där...men medans jag satt där så kom jag på hur äckligt det verkligen är. Massa matdofter, indiska, pizza, thai och tacos... och sen sitter det massa människor runt om en och bara slevar in mat i munnen,...Usch och fy vad snuskigt.
Det var längesen jag åt 3 mål på en o samma dag...kanske nått år eller mer. Konstigt. Visst, jag e rädd att gå upp i vikt...men man går ju upp mer om man INTE äter nått på en hel dag o sen äter man på kvällen,....
men för mig känns det mycket mycket bättre så. =)
fil med linfrö är gott. och chips...Mmm...
Jag har fått det förklarat för mig att mina konstiga matvanor egentligen bara är ett sätt för mig att kontrollera mina känslor. Jag vill bestämma över nått i mitt liv och då blir det mat,  VET INTE, tror bara att det är så att jag INTE gillar mat.



Jag tycker inte om att jag har horat ut mig som jag har gjort. Bönat och bett om tid med dig. Och ingenting får man tillbaka. Riktigt jävla äckligt.!!! messat och inget svar, ringt och inget svar. Pinsamt att jag jagar en tönt. Jag säger alltid att denna gång e sista gången jag försöker...men det blir ju aldrig en sista gång. Jag har ingen självdiciplin och tydligen ingen stolthet.  Ja ja...du kan ju höra av dig, det vore verkligen jättesnällt.

åhlens skönhet, vällingby.


Gittan och Gache....kalla mig konstig men jag tänkte på oss....:

Dom är glada, vi är sura
Dom är nöjda, vi vill mera
Åh, jag önskar att vi var flera
Åh, jag önskar att vi var flera



Lykke Li - breaking it up.
=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback