dagen inställd pga bristande intresse!!!


Va på middag igår. Jätte jätte jätte trevligt!! och maten var god, jag åt potatis. och vinet var välbehövt
Idag ska jag och tamy fixa ÄNNU mer på cafet....tar aldrig slut =((  sen hade jag nog tänkt att föreslå en bio eller nått. ;)

på söndag ska jag träffa min favorit ;) Ser fram emot det...... Trevligt!



tÄNK OM DU HADE EN SÅN HÄR LAPP I DIN PORT.....

Hej kära grannar!
Vill be om ursäkt för att jag höll på att elda upp kåken i helgen. Vill försäkra
er om att det var en olyckshändelse och engångshändelse.
Jag kan förstå om vissa kanske känner en viss oro över att bo i samma
trapp som en sådan oansvarsfull ung man.
Egentligen inte mycket jag kan göra åt det nu, så här i efterhand.
Detta är ju en sån typ av sak som inte går att göra ogjort. Hoppas därför att ni tror mig
när jag säger att detta lämnade mig mins lika chockad och rädd över det inträffade
och mitt beteende. Jag kommer inte laga mat på fyllan igen.
vill även tacka den som ringde brandkåren, kanske räddade det åtminstone mitt liv.
ledsen över strulet!


Kanske hade jag behövt en sådan lapp när mina toaletter brann =(((


Ska göra min tatuering snart.... två lotusblommor på min vänstra underarm. Åh va fint de kommer att bli.
älskar Lotusblommor,,,,,

"The Lotus flower is symbolic of rebirth, but in addition to its religious meaning,
the lotus is also a symbol of all that is true,
good and beautiful, representing good fortune, peace
and enlightenment.

en sån behöver jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback