bajsmannen är nog rätt snygg alla fall


om ni tittar på
www.metrobloggen.se/orkiden så ser ni en mycket bättre version på min dag.... men här kommer min.

Ohh....två koppar te, kanske var det till o med fler... och två våfflor med grädde OCH MARMELAD och bragokex... jättegott
sånt kan man bara få hemma hos Gache!!! ;))
vi hade det så bra....tittade på idiotiska bilder på idiotiska folk på facebook.... den roligaste var gaches ex men MARTIN JONSSON var oxå en väldigt stark kandidat.och typ alla hans vänner....

Det finns så många konstiga människor... som dancing Queen och The eye aka little person inside.  Just dom två personerna verkar inte ha nått riktigt JAG. Eller vad vet jag egentligen. Kanske är dom helt normala och sedan när det kommer till mig så blir dom helt annorlunda. men jag tror att dom är osäkra o kanske en aning sårade....hmm
U CAN CALL ME  Dr Analys

my name is leo and i'm psycic......


Gittan o Gache vet bäst, är bäst, kan määääääst =)) (mest)

Kommentarer
Postat av: Anonym

RÄTTELSE:

Tandställningen är INTE mitt ex!



Tack på förhand!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback