Värdelös

Jag är sjuk....Usch. Nu orkar jag i alla fall upp ur sängen.

Jag känner mig värdelös. Jag är en sån som verkligen hatar att vara sjuk. Jag är känslig och jag har lätt för att tycka synd om mig själv...så jag ligger där och tycker att jag har det värst i hela världen (fast jag vet att jag inte ens kommer i top miljon listan) men sån är jag.
Jag tänker på mig själv jag gillar att prata om mig själv...Jag har mig själv i fokus helt enkelt.

ett nytt år är påväg....Jag vet inte vad jag ska säga om det. men jag kan säga att jag hatar de här året. Det har vart ett av de jobbigaste åren i mitt liv.  mina tankar och känslor har satt mig i jobbiga situationer och jag hoppas att det blir bättre.

Jag är glad för allt jag har....HAN, Min syster, min Gache. min Mikkis, min vovve... och alla andra som jag älskar.
men ibland racker inte det man har....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback