Tanya stephens och massa Chai...



jag är ensam hemma. Det är skönt. Jag lyssnar på musik, dricker te, torkar golv och dansar tryckare med mina katter. Det är mysigt!! Jag dricker Chai och dansar till Tanya Stephens, mina katter gillar hennes låtar.
Jag måste säga att varje gång jag hör cherryBrandy så tänker jag på Bella från jobbet) vet inte hur det kommer sig men det gör jag. förövrigt har hon nu gift sig...jag är jätteglad för hennes skull. åh va bra hon ska få det där borta med sin älskade ;) All lycka till henne!!!!


Tanyas texter e de bästa....de får mig att känna...får mig att skratta, gråta....som sagthon får en att känna...


Ehh...tänkte gå in på massa skit som tynger mig..men fuck it.pallar inte.

=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag dansar uselt, men det ser ingen här hemma... ;)



Det roligaste med att få kommentarer i sin blogg är att man kan klicka sig in på avsändaren och upptäcka nya spännande bloggar. :)



Tack för att jag fick se även din sida.

2008-12-15 @ 09:00:36
Postat av: Egoinas.se

haha, det var kul att höra :)

2008-12-15 @ 13:10:05
Postat av: Bella

ooohhh men annica tanker du pa mig? =) ja, verkligen i love tanya......


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback