Spagetti spagetthi



Vi har några stamkunder som vi kallar för biffligan(äter alltid biffen) och för någon dag sedan så sa hövdingen i Biffligan något kul... det roligaste jag härt på länge faktiskt. =)


Tamy stod i kassan och tog deras beställning och så fick hövdingen syn på Tamys tatuering han har på armen och sa...:

Hövdingen: Vad står det på armen??
Tamy: Det står mitt efternamn...
Hövdingen: Jaha, Jag trodde det stod Spagetti.
Tamy: Njeee, det hade väl varit lite väl ambitiost av mig?
Hövdingen: Ja, jag tänkte det jag med.


Hahaha, trodde han verkligen att Tamy hade tatuerat in Spaetti på armen? heheh vilken Idiot skulle göra nått sånt?!?!?!
.

Kommentarer
Postat av: Bella

hahahaha jag dooooor, de ar faktisk riktigt roligt. Jag kan tanka mig hur det skulle vara hos tatueraren liksom..."-eh ja hej, jag skulle vilja skriva spagetti pa armen tack! " hahhha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback