och pernilla heter hon! :P



Ok pernilla du vinner.
Vi kan hålla på i evigheter...Jag tycker att likheterna mellan tjocka och alkoholister är några och du tycker dom är många. så vi är inte överense så vi lägger ner.
Jag tycker att tjocka människor visar brist  på karaktär, men detsamma om dom som inte kan sluta dricka.
Jag skrattar inte åt någon...visst jag säger vad jag tycker i min blogg, men jag skrattar inte åt någon.




"saker och ting hända i livet som gör att man väljer att äta, svälta, dricka, droga "

J
ag tycker det är fel att jämföra en hamburgare med några linor kokain! :P

Kommentarer
Postat av: Mikkis

faan vad jag saknar dig gasalin!



och va e de for pernilla som skriver till dig?



nee nu e de inte langt kvar tills ja kommer hem :P haha puusss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback