let me go


Jag undrar varför jag är så ensam. Jag är verkligen ensam.
Jag har massa männsikor som bryr sig om mig....men det hjälper inte, jag är ensam i alla fall.'
Känslan komemr innifrån och det spelar ingen roll om jag har människor runt om mig eller inte.
Ingen förstår mig....Jag vet varför jag är som jag är...men det är inte lätt att få andra att förstå. Jag vill förklara men det går inte.
Jag är så här.... det är illa.

ETT NYTT ÅR PÅ VÄG.... =) ändring då??? Kanske

Ibland vill jag vara utan, jag vill vara själv.
för det mesta KAN JAG INTE vara utan, kan inte leva utan dig.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas du får en bra dag nu näst sista dagen på året=) Spana gärna in min blogg och lämna en trevlig kommentar :)

Postat av: msmitsy

Jag förstår precis hur du känner, jag känner ofta likadant. Å jag har samma problem som du, ingen förstår mig så för mig kändes det skänt att läsa din blogg att det e fler än jag som känner så.

2008-12-30 @ 14:28:54
URL: http://www.metrobloggen.se/msmitsy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback