Jag har sett en människa dö



Det hände en sak för några år sen som jag då inte trodde påverkade mig så mycket. Och jag tänkte att är jag konstig som inte fattar vad som hänt? För jag tror att jag inte riktigt fattade vad som hände... men sen inatt så drömde jag om det. Det var så läskigt och äckligt att jag vaknade...så Ja, det påverkade mig nog lite i alla fall... Att jag har sett en männiksa dö...

Jag gick på gymnasiet och bodde hemma. Vanligtvis brukade jag göra som jag gör nu, jag gick upp i lagom tid för att dricka kaffe innan jag gick...men just denna morgon fick jag för mig att gå ut på en promenad kl 6-7 på morgonen( jag kallar det ödet) och när jag hade gått min promenad och var på väg hem så tog jag en väg så jag kom till huset mittemot mitt...det är höga hus med många portar. Och när jag är vid första porten så ser jag en kvinna som flyger ner vid andra porten...hon bara rasar och det går så fort och till slut så slår hon i backen...eller rättaresagt halva hennes kropp ligger över en rabatt och andra halvan hänger över rabatten ner till marken....Jag stod där chockade ett tag och sprang sedam fram mot henne men hejdade mig själv och sprang hem till mamma. Jag skrek och virrade runt och sa att de var nån som låg död där nere...mamma hade svårt att tro mig men efter att jag berättade så ringde hon 112.
Ja....det var nog en hemsk upplevelse för mig. men grejen är att jag var oberörd hela dagen sen.nästan som om inget hade hänt....men nu på senare dagatr börjar jag tänka på det mer och mer..... HEMSKT att jag har sett en människa dö...


och hemskt att min första, allra första tanke var... Vilka tjocka lår hon har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback