Jag är snuskig!!!!

Så jävla snuskig!

Igår åt jag chips och dip....Ja redan där e jag äcklig...men det är inte de jag ska berätta nu.
Det jag skulle säga var är att jag är såååå snuskig för att när jag skulle hämta chipsen och dippen så åkte dipskålen på sne och dippen gled ut över bänken...NEEEEJ TÄNKTE JAG INGEN DIP (i mitt tråkiga liv ser man fram emot dip en hel dag så förstå att jag var upprörd) Men men det var inget jag inte kunde fixa...Jag tog fram en sked o la tillbaka de översta dipen i skålen....Mmmm va gott det var!!!


Nu kan jag inte riktigt bestämma mig om de snusket var befogat eftersom jag var så jävla sugen på dip?!?!?!?!?!?

Dirty Annica =)


Gache, don't judge!!!

Notera att jag inte vet om det stavas dipp eller dip....dippen eller dipen... =)) så det är lite blandat av de hela!Min naturliga instinkt säger dipP men så har jag sett diP nånstans så jag vet inte.....

Kommentarer
Postat av: elena

fan vad gott!

Postat av: Anonym

haha varför skulle jag dömma nått som jag själv inte kan stava till!!

2008-12-06 @ 14:20:17
Postat av: Alina

Hoppas du får en trevlig helg! :)

2008-12-06 @ 14:23:40
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback