?

Fick en fin kommentar till mitt inlägg..

Dom är lika underhållande som du tycker att tjocka människor är,
dvs alla föds oskyldiga, det är saker runt omkring, som skapar en.
Om man nu väljer att bli alkis å dämpa smärtan med alkohol eller om man väljer att äta.
De borde ju du veta

tråkigt bara att personen var anonym...
Hade lite synpunkter...
Först o främst...alla tjockisar är dövar inte med mat..vissa äter nog för att det e gott...:P
och vadå det borde jag veta....
för att mina föräldrar är alkoholister eller vad syftar du på??

Och vadfan har oskyldiga eller skyldiga med saken att göra? menar du att man är oskyldig tills man är tjock o då är man skyldig?

du får gärna utveckla...Tack

Kommentarer
Postat av: Madeleine

vad är det för jävla knappar ni snackar om. Och hur fan kan man jämföra fetma med Alkolister. Jag håller med dig Annica, många feta är feta för att dom är tokiga i mat. jag tror inte att en alkis är tokig i sprit. Det är en sjukdom, sen visst finns det fetma som är sjukligt och dom är det synd om. Fy fan att ge sig på svaga människor.

2008-12-16 @ 21:00:51
Postat av: Pernilla

Läs komentaren, alla dvs alkisar, feta mf. Du har skrivit en hel del om folk som är feta å hur bra du mår när du ser dom osv. Folk kan gå upp i vikt av många olika andledningar, inte bara för att mat är gott. Samma med alkohol, de var väl gott för dom med ibörjan. Sen kan saker och ting hända i livet som gör att man väljer att äta, svälta, dricka, droga osv. Och jag menar inte att man är oskyldig tills man är tjock eller alkis. Och med att de borde du veta är för de är du själv som har skrivit en himla massa om tjocka människor. Jag tycker att inget av de sakerna är de minsta underhållande, det var med ironi som jag skrev att dom är lika underhållande som tjocka människor, dom är bara en samling av människor med tragiskt liv. Räcker de som förklaring???

2008-12-16 @ 22:02:32
Postat av: Pernilla

Läs komentaren, alla dvs alkisar, feta mf. Du har skrivit en hel del om folk som är feta å hur bra du mår när du ser dom osv. Folk kan gå upp i vikt av många olika andledningar, inte bara för att mat är gott. Samma med alkohol, de var väl gott för dom med ibörjan. Sen kan saker och ting hända i livet som gör att man väljer att äta, svälta, dricka, droga osv. Och jag menar inte att man är oskyldig tills man är tjock eller alkis. Och med att de borde du veta är för de är du själv som har skrivit en himla massa om tjocka människor. Jag tycker att inget av de sakerna är de minsta underhållande, det var med ironi som jag skrev att dom är lika underhållande som tjocka människor, dom är bara en samling av människor med tragiskt liv. Räcker de som förklaring???

2008-12-16 @ 22:04:29
Postat av: Pernilla

Läs komentaren, alla dvs alkisar, feta mf. Du har skrivit en hel del om folk som är feta å hur bra du mår när du ser dom osv. Folk kan gå upp i vikt av många olika andledningar, inte bara för att mat är gott. Samma med alkohol, de var väl gott för dom med ibörjan. Sen kan saker och ting hända i livet som gör att man väljer att äta, svälta, dricka, droga osv. Och jag menar inte att man är oskyldig tills man är tjock eller alkis. Och med att de borde du veta är för de är du själv som har skrivit en himla massa om tjocka människor. Jag tycker att inget av de sakerna är de minsta underhållande, det var med ironi som jag skrev att dom är lika underhållande som tjocka människor, dom är bara en samling av människor med tragiskt liv. Räcker de som förklaring???

2008-12-16 @ 22:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback