dumpa mig??

Det gör ont i hela mig!
Det gör ont i kroppen, i huvudet, i själen.....I HJÄRTAT

Jag tänker för mycket, det vet jag, och det är inte bra för mig. Jag hatar mina känslor och det faktum att jag e så känslig.

Hur som helst...Jag var ute och drack lite vin med Gache. Nyckelordet LITE vin...Jag drack typ ett och ett halvt glas vin men jag blev typ full av det...och idag kändes det som om mitt huvud skulle sprängas i bitar.
Men hur kan det komma sig att det blev så av så lite vin... Konstigt!! Kanske för att jag inte har ätit ordentligt på några dagar...eeehhhh.

Det är alltid lika bra för mig att träffa Gache... Tror att hon kom till jorden för min skull...hehe...Själviskt att tänka så men vad skulle jag göra utan henne!?!?!  Förstår inte att vi gjorde slut och jag fröstår inte hur de gick att vara utan henne de åren. =((

Men nu ska hon aldrig få göra slut med mig igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback