Åh vad fullgubbar är bra att ha


Jag förstår inte det roliga som folk ser i "fullgubbar" eller det läskiga för den delen.
Jag tycker det är brist på respekt att filma en "fullgubbe" eller uteliggare för att sedan visa sina vänner eller lägga ut på sin blogg.
Det är inget roligt med dom....men det är massa tragiskt med dom. Jag vet inte. Skulle ni vilja att jag filmar er med nån rosa mobil med nått gulligt klistermärke på när era liv faller i spillror?

Jag vet inte.

Men jag tror inte att dom är här för att roa oss...!?!?

Kommentarer
Postat av: Parisa

- Om knapparna, vi går mest runt på stan och säljer dem. Kan ju lägga upp på bloggen var vi ska i bästa fall!

Postat av: msmitsy

Bra skrivet. ibland blir jag så arg att folk inte har förståelse att dessa fylle gubbar en gång var ett barn. Något i livet har gjort till dom dom idag e, det kunde lika gärna varit du eller jag. Som sagt bra skrivet

2008-12-16 @ 16:49:37
URL: http://www.metrobloggen.se/msmitsy
Postat av: Anonym

Dom är lika underhållande som du tycker att tjocka människor är, dvs alla föds oskyldiga, det är saker runt omkring, som skapar en. Om man nu väljer att bli alkis å dämpa smärtan med alkohol eller om man väljer att äta. De borde ju du veta!!

2008-12-16 @ 20:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback