vovve eller man?


Lite förundrad över att jag bara somnade så snabbt igår. Ena sekunden var jag vaken och i nästa sekund VAKNADE jag typ två timmar senare av att telefonen ringde. Så vaknade jag till igen och sedan höll jag på sådär tills tamy kom hem. somnade o vaknade, somnade och vaknade. somnade  till o med mitt i ett sms till Gache ;)

Jag tror att milo vill skapa intriger här hemma. Han vill splitra mamma o pappa, och vi låter honom.
Igårnatt så bästämde han sig för att HAN ska sova bredvid mamma och han ska sova täcket och pappa SKA GÅ TILL SOFFAN OCH SOVA. så blev det.
Jag sov utan täcke bredvid milo, han hade största platsen och tamy fick gå till soffan o sova.
hmmm...vad gör man inte för sin hund!?!?


God morgon.....

god morgon

Idag känns det som om det kommer bli en bra dag. =) Jag hoppas att det håller i sig.
Imorgon är jag o tamy lediga....ska föreslå en långpromenad i hagaparken eller djurgårn eller nått med milo.  eller kanske en storstädning här hemma. =)

Jussde. Fick utskällning två gånger igår pga Milo.
först en gång på bussen. Milo såg en annan hund lite längre bak...Han skällde och ville fram. Kvinnan som hade den andra hunden blev helt hysterisk och skrk rakt ut. AAAHHHHHHHHHAAAAHHHHHHHHHH HÅÅLL I HUNDEN!!!!
som om jag skulle släppa honom. Hon fortsatte o skrika och sa tillslut att milo inte ens fick titta på hennes hund och att vi skulle gå. men jag vägrade.....efter några stationer var jag ändå tvungen att gå ut för hela bussen tittade på mig o milo som vi var två massmördare eller nått liknande.
den andra utskällningen (eller bara tillsägelsen) fick vi på tunnelbanan.
det finns ju vissa vagnar man får ha hund i och vissa man inte får ha hund i. Jag och milo gick in i en där man får ha hund. men där satt det redan en hund så vi gick vidare till nästa.
där var det en barnvagn men milo har inget emo det. MEN så i 4 sätena närmast utgången så sitter det en bebis en mamma och en mormor. och mamman säger till mig. "han är jätterädd för hunar"   Jaha, svarar jag henne o tittar bort.
"du kan gå härifrån" säger hon oxå då. o nu får det vara nig tänkte jag o svarade. "NEJ, DEN HÄR ÄR FÖR HUNDAR OCH OM DET INTE PASSAR DIG SÅ KAN DU TA DIN BARNVAGN O BEBIS OCH GÅ,TACK"

idioter.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jobbigt när folk gnäller och klagar när man har hund!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback