VART TOG PAPPA VÄGEN???

Var hemma hos gahe igår och drack svartvinbärs och körsbärsvin,,,kex och ost bjöds det på oxå ;)
Men sedan blev jag ju utslängd vid 11tiden, hon hade tydligen ett viktigare "möte" med en skummis då.
men deeeet är okej. Jag förstår hur du prioreterar. !

Undrar vart pappa är....undrar hur han mår och vad han gör. underligt att han e typ här men jag inte vet vart. om han kanske kunde ta sitt ansvar och sköta sig och kanske kontakta mig.
Jag säger att jag inte bryr mig, att han får göra vad han vill och att jag inte orkar ta hand om honom längre. men jag vet inte riktigt hur jag känner innerst inne. Jag tror att jag är jätteledsen över honom egentligen. Bara att jag inte vill släppa fram de känslorna.  Oroar mig hela tiden....hur han e om han kommer att överleva dagen. Skulle vara det värsta som kunde hända om jag fick ett samtal som gav besked om att han var död.....kan ju hända typ när som helst.  pallar inte tänka på det längre.......BORTA UR MINA TANKAR!!!!!


Mikaela Åh va mycket vi har gått igenom...Älskar dig, jättemycket!!!! Behöver dig här med mig heeela livet så jag tror inte att du får åka för mig!!  vi e så lika, lika som bär. och då menar jag ju tydligen i sättet ;)) vi ses om en timme!

Jag är den svagaste människan som jag vet. och jag hatar det. Jag hatar att jag alltid förlorar och att jag bara vill spela igen och igen och igen. vill bara ruska om mig själv o skrika KOM IGEN!!! SLäpp det. det e inte värt det. du förlorar alltid i alla fall.....men jag lyssnar inte!



Keith sweat - twisted..... behövs idag!!!!!!!



=)) låtar som får en att känna är egentligen piss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback