so fresh and so clean!

Nystart i livet.....IGEN.. Jag kan inte längre tro på mig själv när jag säger det men nu är det så!!!

För det första så har jag bytt mitt namn till Isabella. =) det är egentligen ganska oviktigt och onödigt men nu är det så. Ska jag må bättre så ska jag lämna de gamla bakom mig och när jag ändå är en bra bit påvägen av mitt dumpande av gamla saker så kan jag lika gärna dumpa mitt gamla namn oxå.
och jag SKA BÖRJA ÄTA BÄTTRE....
Jag ska försöka få i  mig tre vanliga mål om dagen istället för inget mål om dagen o småsnacksa...uhhhhh
Jag är från och med NU vegan......Jag kan inte äta som en normal människa utan jag behöver regler för att kunna äta. och då passar Vegan livet mig perfekt. Inget godis eller chips som passar en vegan...bara massa god frukt och grönsaker.
Jag ska börja se allt de bra i alla situatioer istället för att koncentrera mig på det dåliga.
jag Ska bli den där tjejen som bara tycker att allt är underbart och fint. Det ska till och med flyga fåglar och fjärilar överallt där jag går och jag ska egentligen inte ens gå jag ska skrida fram med ett underbart rosa ljus under mig...sååå lycklig kommer jag att vara.



men jag har tänkt på en grej...innan jag blir sådär lycklig måste jag ju spy galla över allt som stör mig. så kanske ska jag passa på nu!!!!

Stör mig på människor som inte vet sin begränsning här i livet. Människor är faktiskt rangordnade men det finns vissa som inte vet var dom hör hemma. dom siktar högre än vad dom kan och tror att dom är världs bäst.

sen har vi dom där tjockisarna. Åhhh, jag hatar verkligen tjockisar. Kanske för att jag är livrädd för att bli tjock.  men tjockisar som inte bryr sig eller som tror att dom är okej i alla fall är det värsta som finns,...
eller en speciell tjockis som lägger upp alla sina bilder på facebook för att hitta mer killar än  hennes förortskillar är det mest patetiska som finns. sätt upp håret, stäng munnen och radera alla kort.

Jag hatar människor som vägrar svara på sms eller som inte hör av sig när dom säger.
Jag hatar människor som bara kan prata om sig själva...gör alla fall som jag o Gache och turas om. visst att de e är roligast att prata om sig själv men låtsas lyssna lite då o då.
Ja....just nu stör jag mig mest på terese som bara pratar om sig själv och som inte ringde mig IDAG som hon skulle, Om du nu läser detta inlägg så bry dig inte ens om att kontakta mig om du inte e beredd att be om ursäkt för att du har hållt på så här de senaste halvåret.
Jag gillar inte expressen och jag gillar inte carola och jag tycker INTE att brad pitt är särskilt snygg.

Mmm.,.,..det var nog det.

nu känns allt så mycket bättre. nu är jag suuuuper lycklig!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihihi vad söt du är när du är arg! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback