=)

Jag ska berätta om en t-shirt jag en gång hade....
Det var en t-shirt jag bytte med en björn. Jag vet inte varför, men han ville ha min(eller gaches) T-shirt med får på och  då fick jag hans puma T-shirt. Ett bra byte från en lånad tröja till en fin tröja =)
Jag brukade tycka om och sova i denna T-shirt och om jag inte sov i den så låg den i min garderob och skräpade. Men den var här lixom....Helt plötsligt en dag var den bara borta. Den har vart borta ända tills igår......
...Min svärfar hade på sig den när jag träffade honom igår!!!!
känndes fel att se honom i en tröja som jag har fått på det sättet. Det är som om min mamma skulle ha på sig en kjol som han hade fått av en tidigare..mm..


Jag orkar inte ens låtsas längre. OK. Jag är bitter. Jävligt bitter och nu känns det bättre att inte låtsas. Nu kan jag lika gärna bara vara, så som jag är just nu. Mm. då är det bestämt då. Jag är, Jag är bara så som jag är!!

Det är jobbigt att vilja ha saker och ting på sitt sätt när det aldrig går. =((  Jag är en sån som försöker och försöker tills det verkligen inte går och då bryter jag ihop och hatar det istället....Nu har jag kommit till den punkten igen. Hatar hatar hatar hatar hatar ALLT!!!!!!!

förresten Tamy. Jag kan inte alltid förklara så att du förstår. Jag tror att PINK kan förklara bra i mitt ställe. Lyssna på låten och förstå orden.....=) Jag älskar dig men den här låten förklarar lite HUR JAG VILL HA DET.....





FÖRSTÅR DU??

Kommentarer
Postat av: åsalin

åhh gillar låten gåsa, vad heter den? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback