Tro...det är en bra grej det!


Jag har en kompis. jag tycker inte om henne!!!
Hon har inte hört av sig på jättelänge och sen i går så ringer hon...såhär lät vårt samtal.

T:  hej! det var längesen...
Jag: Heeeeej! Hur e allt med dig?
T:  Ja, det e dåligt. jag är sjuk. jag var ju i turkiet o då så....lalala....alalal
Jag: mm.
T:  lalalalalal om turkiet
Jag : aha, mmm....aaaa....ok...mmmm..aaaaaa...aha...oj....!!

Och så höll vi på i en kvart typ.  fatta att under ett telefonsamtal på en kvart så fick jag inte ens tiden att bilda en hel mening. Hon frågade inte ens hur det var med mig.
Hon ringde enbart att få prata om sin jävla resa till turkiet...en resa som jag skiter fullständigt i! min värld hade varit bättre om jag inte visste att du hånglade med turkar och att dina kompisar spydde i poolen.
Vi är inte vänner längre.....

FÖR ÖVRIGT KAN JAG TALA OM ATT DET ÄR SKÖNT ATT RENSA....
Japp, jag rensar ut på onödiga människor. Varför prata eller tänka på männiksor som ändå inte har nån spec. plats i ditt liv.  så min telefonbok i mobilen har blivit ännu mindre.... men det är befriande att veta att jag aldrig behöver prata med dessa idioter igen =))

Jag har nackspärr, eller nått i den stilen. Visste redan igår att min nacke skulle vara dum idag men sååhääär dum. i blame the pillow. Jag kan inte röra mitt huvud ner, jag kan inte röra mitt huvud upp och jag kan inte röra mitt huvud till vänster utan att de gör ont o knakar i hela huvudet. AJ

Mikkis
har och hälsat på mig nu två mornar i rad på jobbet....det är jätte jätte mysigt. Vi pratar och jag dricker kaffe =))
jag gillar det!!!!!!!  


Jag har tänkte på kungen jättemycket...Mmm G.... alltså. Jag tror att det är heeelt rätt bara att dom inte vet det ännu. Jag tror att någon e jäääävligt rädd :P men de löööser sig.
Jag tror på ett bra och lyckligt slut i alla fall.

ehh....Jag tror tydligen jääävligt mycket ;)


Jag tänker på DIG DIG DIG när jag hör denna låt...
 

=))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback