take a picture of my ass!



Idag har det varit en konstig dag. Jag har mått bra och dåligt på samma gång. 
Jag hade verkligen kul igår...var längesen jag bara slappnade av och hade KUL, alltså jag har alltid kul när jag e med mikkis men igår var det ännu mer...hmm.... aa vi struntade i allt och alla och bara var i vår egna bubbla. DET VAR SKÖNT!

Känns inte som om någon förstår mig just nu(bara några få utvalda) men jag kunde inte bry mig mindre...Jag har hamnat i nått stadie där jag gör saker FÖR MIG SJÄLV...för mig mig mig.
Allt som får mig att må bra är bra!!!!
Jag vet inte hur det kommer sig att jag "gör rebell" just nu men jag gör det som faller mig in och säger vad jag vill. passar det inte så är det bara att ignorera mig. Varsågod!!!

Jag tycker inte om folk
Jag väger just nu 60,3 (vill ner två kg)
Jag är inte konsekvent
Jag är besatt av min vikt
Jag har läst dåligt på sista tiden.
Jag har inte clowner i mitt tak
Jag är en idiot
Jag är ensam, ensam, ensam
Jag vill inte vara ensam
Jag vill vara ensam
Jag vet varken ut eller in med nått
Jag gillar sandwichglassen
Jag heter Isabella numera
Jag får alldeles för lite sms av DIG
Jag är alldeles för självisk

det var väl det....!?!?!?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback