Nöjd??



I cheated myself,
Like I knew I would,
I told you I was trouble,
You know that I'm no good
.

Jag har sump i mitt kaffe...o mjölken är nästan slut!  gott kaffe!!!!!
Lyssnar på duffy. Vet inte om jag gillar henne eller inte. hon är som engelsk konfekt. lite kanske funkar men de går inte att äta fler bitar på rad....

Vet inte om mikkis e sur på mig...men det hoppas jag inte. Allt blev för mycket bara. =) Jag hade jättetrevligt men mm...nu blev det som de  blev. Tack för att du kramade mig ;)

Jag har fått lite svar på min o Gaches fråga om korna i i ndien mjölkas...!!!!! Hittade svaret på en blogg. en blogg från en man som är i indien.så här sa han om korna...
så har folk frågat om de mjölkar korna eller inte. Det har jag inte haft ett svar på tidigare, men kan nu berätta åt alla som undrar, att ja, det gör de. Korna mjölkas. De gör det bland annat i just den här gränden.(så var de kort på en gränd fylld med bajs)

så nu har jag fått mitt svar....männiksorna mjölkar kossor i gränderna.


Dagens låt!!!!



mysigt...

Det bästa som finns, som Gache nu oxå förstår, det är att sitta på bussen eller tåget med musik. Mmmmm vilket mys!! Jag är en sån där som verkligen lever sig in i musiken så jag vet knappt vart jag är o vad som händer runt om.bästa!!

En ny och lite oväntat favvislåt är Sahara hotnights - the lonliest city of all

Uhh...finns så många sätt att förlora på. Jag har förlorat på nästan alla.....och jämt. Jag förlorar jämt!! Men nu e det slut med det. Nu är det jag jag jag jag jag jag jag jag som ska vinna. Vinna hela tiden, heeeeela tiden.
Jag har mina doubts att jag kommer att klara mig men jag hoppas påre. Gache vinner nästan alltid ju så om hon blir min rådgivare och om jag alltid följer henne så ska jag väl kunna vinna?? Hoppas det.
Jag har edan börjat vinna i mitt huvud.synd bara det där med att vinna i praktiken. Kommer aldrig kunna vinna över dig, jag har redan förlorat så mycket så de går inte. Men jag kan vinna över ALLA andra....!!!
Fuckers!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback