Min chevrepasta är underbar!


En underbardag!???!!
Kanske... =) sitter här med mitt kaffe och min data. Känns bra då.



Jag måste börja med att tala om att en IDIOTGREJ har stört mig nu i två dagar typ. BLONDINBELLA och blondinbellas tankar kring Alex Schulman....Hur kan hon säga att han behöver nämna hennes namn för att få lite uppmärksamhet...
det är som att säga att Madonna behöver säga nått om Isabella Lundgren i sverige bara för att hon ska kunna sälja slut på sina konserter. IDIOTI! Vet hon vem Alex är? vet hon att hon inte ens är hälften av vad han är?
och dessutom är allt det han säger helt rätt....Hon skriver ju bara trams...Det gör ju viserligen jag med. Men hon är ju känd för sin blogg....kanske man ska hotta upp den lite och börja skriva viktigare saker än vilken färg hennes tröja har idag.

från det ena till det andra...Min hund är för stark för mig..Om han vill gå åt höger så går vi åt höger, vill han hoppa upp på en bänk så gör vi det....han bestämmer allt och jag bara hänhger med som nån ävla liten vane i andra änden av kopplet.

ÅÅÅHHHH  EN annan
kul grej är att vi sätter rekord på cafet....varje dag denna vecka har kassan stigit med en liten bit. Jag är jätteglad...och jättestolt över MIG MIG MIG MIG...och tamy....men jag gör ju de mesta jobbet (sorry tamy) Jag lagar maten,,,,maten som dom tycker är god. Maten som dom kommer tillbaka om och om igen för att äta ;) vu har ju våra stammisar ;P   så grattis till mig själv!!!!


Ska ut o fladdra efter Milo nu....

Kommentarer
Postat av: gache

hahaha gillar att du "fladdrar" efter milo!



Och Jaaaaa din chevrepasta är god! I veckan kommer jag att invadera dig och kräva en!

2008-08-17 @ 22:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback