romantik e crap


Överdriven romans....
Det finns en som jag känner som använder sig av överdriven romans. Allt han gör är saker han har sett andra göra. Han kanske ser nån schysst grej på tv och så måste han bara göra det med sin tjej. Om det inte hade varit så plastigt och fejk hade det kanske varit gulligt...men det är mer påtvingat än gulligt!!!
Mata tejen med sin mat, vara med tjejen ca 23 timmar om dygnet, inte låta tjejen ha någon egen fritid. gulligt??
Öuhm, lite halvsöttt kan de vara ibland...men det är när man inte ser de sakerna jag nyss nämnde.
Men att vilja krama o gosa med din tjej är gulligt, vissa att det sen blir lite påtvingat om det ska vara hela tiden överallt.

Jag vet inte....Jag är väl en romantiker. Eller NEJ, ska jag säga att jag är det bara för att jag är en tjej och dom ska vara det typ...NEJ jag är nog inte en romantiker.  Visst, gulligt att få lite blommor utan att det ÄR ENS FODELSEDAG och visst vissa småsaker kan vara sött men i det stora hela är jag nog inte en romantiker.
Om det är för att jag själv inte har träffat några romantiker eller om det är så jag är vet jag inte,... Man blir ju som man umgås!?!?!
Det gulligaste jag någonsin har gjort är.....tänka..... dukat upp en myysig myysig picknick i mitt vardagsrum för min pojkvän. hmm.... middagar o blommor (som alla andra)   Köpt en stjärna på vår årsdag 
så mm....vi har en stjärna, en stjärna som typ inte finns och som alla andra som har köpt en stjärna har... men men det känndes gulligt just då. =)
så om de var toppen på mitt alltime mest romantiska så kanske ni märker att jag inte e så romantisk

Nej jag behöver inte mycket. eller JO...Jag behöver nästan ALLT förutom romantik.
ge mig kyssar, ge mig spott, ge mig all din uppmärksamhet, ge mig pengar, ge mig komplimanger, ta hand om mig när jag bryter ihop, tvinga mig att äta mat ibland, ta ner mig på jorden, säg åt mig när jag är för dum, säg åt mig när jag är för snäll...... TA HAND OM MIG!!!!



Jag är hopplös och tror inte på nått.
Jag längtade så.... men det jag längtade efter kom aldrig så varför ens tro.....

karma....kanske på grund av karma.
så som jag har bettet mig i detta liv kommer jag bli en snigel i nästa liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback