Karma suger......

Jag är bitter idag...så jävla bitter. Men iofs är det inget nytt. Bitter är jag varje dag!!
Alltid är det nått jag blir sur eller ledsen över, Vafan ska det här aldrig sluta.

Känns som om ödet och karman och gud och alla människor, ja allt som kan ha en inverkan på mitt liv förutom jag själv då, har gått ihop för att göra det besvärligt för mig.

Pallar inte mer. skit ner er. dra åt helvete.
allt borde va så bra. jag har egentligen allt man ska vilja ha....men ändå räcker det inte för mig.varför???
ehh....fuck it


Idag har jag ätit...o druckit(GACHE)...hittills

3koppar kaffe
några tuggor på en muffins
några tuggor pasta
1 bulle från pressbyrån



Jag hatar min mamma för att hon dricker igen..Jag hatar min pappa för att han dricker igen. Jag hatar don för att dom förstör sina liv. för att dom har förstört mitt liv.  Dom har gjort mig till den jag är. jo en liten del är enbart deras fel!!
Jag hatar dom. hatar dom...Jag kan inte sluta hata dom. 
Tänker på saker som hänt....kan inte gömma undan eller inte tänka på det längre. går inte.
Jag undrar vad det är som driver mig till detta.Jag har ett konstigt beteende.ett jag vill sluta med. Vill bli bra.



HATAR HATAR HATAR HATAR HATAR HATAR HATAR HATAR HATAR¨

Jag vill vara ensam, jag vill vara med tamy, jag vill vara ensam, jag vill vara med tamy, jag vill vara ensam, jag vill  vara med tamy
jag vill leva, jag vill dö, jag vill leva, jag vill dö, jag vill leva, jag vill dö

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Inge bra att du mår så här. Du måste sluta hata. Lättare sagt än gjort iofs. Men jag älskar dig i alla fall. Puss puss

2008-08-25 @ 20:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback