JAG HAR INGET FÖRFLUTET


Jag är bitter....Bitter över att det inte blev någon värdelösatisdags firande igår, jag är bitter för att Gache inte ska träffa sin man ikväll, jag är bitter över att jag har för lite mjölk i kaffet.....Jag är bitter. Eller nej, jag är ju sur!!

Blev lite vin och chips igår alla fall....Not the model style. =(

Mitt humör har gått upp och ner nu ett tag. Jättejobbigt. Det börjar bra på morgonen och sen så dalar det ner...det börjar sakta först men sen där vid tretiden ligger jag typ på golvet och vägrar allt som har med nått att göra!
Att denna protest kommer just nu vet jag inte, inte heller vet jag riktigt var den kommer ifrån.
Kanske är det allt som just nu hinner ikapp mig....!?!?! Jag kanske inte kan rymma från allt i all evighet.
Men hur ska jag ens börja ta tag i allt som har hänt och allt som är.nej det är bättre att soppa det under mattan och låtsas som om allt e jättebra...
Kanske blir det till och med sämre om jag börjar gräva upp massa saker.
Du ser min hjärna har förträngt massa saker, så måste det väl vara? annars är jag sjuk... för, jag ska tala om för er,  jag minns knappt saker.  eller jag minns saker fast jag kan inte placera det när det händer eller typ under hur läng tid. allt som är tidsrelaterat har jag inte en aning om.
DET ÄR SKIIIT LÄSKIGT
  gache sa att neeej men så illa kan det ju inte vara. men joooo jag vet inte nääär. Om Gache hade sagt att vi gjorde slut 2002 - 2008 så hade jag trtt på henne...om hon sa att vi gjorde slut 2007 till 2008 så hade jag oxå trott på henne.
Jag vet inte när jag och tamy har gjort slut och blivit tillsammans. Jag vet inte vilket år min mamma fick sin stroke. Jag vet inte vilket år mamma o pappa skiljde sig. Jag vet inte vilket år jag köpte mina katter...JAG VET INGENTING.
så som sagt...MIN HJÄRNA FÖRTRÄNGER........!!!

Jag är så lurad....Lönn sirap är ju gjord från lönnträd. Då trodde jag att vanlig sirap oxå var gjort från nått träd. men icke sa nicke.... vanlig sirap är gjord på råsocker. Ska aldrig använda vanlig sirap till nått igen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback