jag borde ha en tatuering där det står "skadat gods"

Jag e på surhumör...och när jag e på surhumör så vill jag vara elak. så detta inlägg ska vara ett jääävligt ärligt inlägg. Hade tänkt att spä på det med att skriva en del om männiksor som har betytt saker för mig och HUR DESSA MÄNNISKOR HAR GJORT MIG TILL DEN JAG ÄR. vissa hade jag nog inte klarat mig utan och vissa hade det nog vart bäst att vara utan...men men, det som har varit har varit och det har gjort mig till den jag är. skadad eller ej.vad vet jag!

Mikaela... Min syster, mina minnen och alla dumma saker. Älskar dig otroligt mycket. Jag ljuger om jag säger att du alltid har funnits där, inte när du bodde i nogre, men för det mesta har vi alltid varit där för varandra. Du är alltid redo att hitta på nya konstiga saker. du är en av de viktigaste i mitt liv. =))) finaste sötaste underbaraste

Mr S... du är nog den mest idiotiska människa jag vet. Att du ens får vara med här e en skam för MIG. Men jo du har betytt en hel del för mig. Att det inte är ömsesidigt det kan ju alla lista ut men vad spelar de för roll...could'nt care less!!! Jag var ju sååå kär i dig..=((
Vad det e med dig som gör de så intressant har jag ingen aning om men nått är det. Tror att DU var först med många saker hos mig...den första som gav mitt hjärta en liten smäll. det var du!  Nu tror jag att jag har fått nog. du är fortfarande jääääävligt intressant. men de stannar nog där va. =)  btw...vit stickad polo = paperskorgsdags

Mr T... Kärlek. du är nog den jag kan lita på meeest i hela världen. du är den jag älskar mest i hela världen. jag behöver dig i mitt liv.Du är den enda (förutom Gache o mikkis) som jag kan vara heeeelt heeeelt ärlig mot. Jag kan visa mig för den jag verkligen är.Jag vet att jag inte har vart den perfekta flickvännen men jag älskar dig. jag är bara din din din.... du är hela min värld!!!!

Mr A...
ingen ingen ingen ingen absolut ingen har gjort mig så illa som du. du är den absolut äckligaste människan jag vet.....!!!

Gache... Här kan jag nog skriva i all oändlighet. men för att göra det kort. Gache e jag. allt som jag tänker har hon redan tänk. Allt som jag säger vet hon redan att jag ska säga....typ.... vi gillar samma saker o tänker ganska lika.
Jag vill inte erkänna att jag saknade henne under vårt break men de gjorde jag.väldigt mycket. Jag behöver Gache för at kunna andas....!!!

Björnes magasin...  du är ganska äcklig. du är fet och slaffsig och din tjej ser ut som en fjortis som har ätit lite för många pizzor. Jag har alltid undrat vad som blev av dig och nu när jag vet så tycker jag verkligen synd om dig. fula barn och ful tjej...kan de bli värre?? har inte ens råd att handla själv så svärmor eller mor får följa med...då har man verkligen lyckats.. NEJ JAG ÄR INTE ALLS BITTER....skadeglädje heter det :)) hahaha 

systerYster.... min kära syster är oxå min bästa vän. hon finns alltid där och hon är alltid den som ger mig de bästa råden. Skulle inte vara där jag är om inte du fanns....älskar dig!!! =)) förresten....vill att vi ska ses lite mer!!!!

Mamma och pappa...  Ni har lärt mig att man inte kan lita på folk. Ni har lärt mig att jag är en konstig människa. Ni har lärt mig att det är konstigt att älska mig. Ni har lärt mig ATT ALLTING ALDRIG KAN VARA BRA EN LÄNGRE TID. Ni har lärt mig att världen inte är en trevlig plats... Ni har lärt mig att folk alltid sviker. Ni har kastat mig in i situationer ingen tjej ska vara i. Ni har skitit och pissat på mig..... så jag tackar er för att ni  har gjort mig till den jag är.


mmm....Det var det. finns nog ingen annan som har haft nån inverkan på mig.
snälla nu ta inte åt er och om det är nått ni tycker inte stämmer så lämna en kommentar :P ha ha ha ha   suuuckkkers!


ett patetiskt men uppfriskande inlägg....TACK TACK TACK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback