Jag är kär i en tjej!!!

Måste bara säga att JAG ÄR KÄR I KATRIN SCHULMAN. följer hennes blogg. loove her
Hon skriver jättebra och hon är inte rädd att säga vad hon tycker.
www.1000apor.se  katrin flyttar in är bääääst!! love love love love.

När jag gillar nått så missbrukar jag det.
Jag åt chevreost typ varjedag i två veckor.
Jag ser på samma musik på utube varje morgon.
Jag läser samma bok flera gånger om.
Jag älskar att läsa mina älsklings dikter
Jag ser på katrin flyttar in (hos petter) väldigt väldigt ofta

mmm...Jag vet vad jag gillar o gillar det starkt! 
bättre det än att vara någon som inte vet riktigt vad dom gillar och gillar allt som alla andra gillar.


vet oxå vad jag ogillar.....just nu är det nog KUNGFU PANDA Jag ogillar mest... inte acceptabelt att tjockisar ska hyllas på detta sätt....!!!! Uh uh uh



Kommentarer
Postat av: Madeleine

Men kungfu panda är söt. Du borde se den. Du skulle då kunna säga att du är kär i en tjock nallebjörn.

2008-08-02 @ 22:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback