Inte utan mitt hem....


Jag hade två dater men nu ingen.
Skulle kanske ha träffat mikkis fö en behövd myskväll. men ingen har ringt, de betyder nog att hon träffade Jessica (jag var en backup :P )
Sedan skulle jag på bio med Tamy, Kaveh och Paolo....men neeej, jag orkar inte.

Nu e jag hemma istället. Mycket mysigare. ensam hemma, lite ostbågar och ett glas vin. Tänk va fint. CSI går på tv oxå. UNDERBART.

Jag vill leka med Gache, det har inte vart nån Gachetid alls denna vecka ju. Jättehemskt. Jag vill leka leka leka med dig dig dig. Jag vill gunga, jag vill busa(du vet alla våra dumma planer), jag vill dricka vin jag vill äta pepparchips.

Börjar undra om jag kanske är lite för öppen och så i min blogg. Jag menar. Jag kanske ska skriva mina innersta tankar i min egna dagbok här hemma.
DENNA vecka har jag fått ett sms av en vän som undrar hur jag egentligen mår för hon har läst min blogg. hon undrade om jag e ledsen.
och några på msn har undrat oxå
.

ehh....Jag mår som jag alltid har gjort bara det att jag kan vara lite mer öppen om det. Jag har klarat mig i 24 år så det är bra, Tack
Tack för omtanken. så sött!!! =)

nu börjar csi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback