Im the typ of girl u fuck!!!



Mmm, kom och tänka på en grej en kille sa till mig på miiiin första dag i Ayia napa. Jag åkte med Frida och vårat temporära hotellrum var så äckligt och vi var de enda gästerna där typ så vi vågade inte sova där...så vi begav oss till River reggea...alla fall.... när vi e där så har vi knappt hunnit satt oss innan de kommer fram en kille, han jobbade oxå där och blev sedan en bra vän =)
men hur som helst....typ det första han säger till oss är att frida ser ut som en "LADY" och jag ser ut som en "RASTA" (rastafarilady)han var från jamaica men bodde i england så tänk dig hans engelska när han nu ska förklara hur en lady och hur en rasta är....
Lady is the typ of girl you marry and you,rasta, you is the typ of girl you have fun with.
Jag vet inte hur andra tolkar det men jag tolkart det inte så säääärskilt bra.så frågade jag varför de ser ut som om vi är så... jo frida såg så proper och lugn ut och jag såg typ vild och galen ut. Tack tack tack så mycket för att du ser sånt.
Kanske så är det rätt....Jag är nog mer en RASTA än en LADY.....=)) hihi
men betyder det att jag e dömd till ett liv med RASTAregler eller får jag spela med på LADY sidan om jag vill? om jag bara hade hans nummer så hade jag ringt o frågat. Kanske tar en tripp till Napa o ser till att luska ut allt om detta.

i alla fall....han som sa så var världens sötaste och världens snällaste när vi väl kom över de där hela rasta, i wanna fuck u grejen....jag blev hans syster istället.
Ska fråga Gache lite om de här på vår värdelösa tisdag date. =)) Det regnar idag så det är veeeerkligen världelösa tisdag idag.

Vaaart i herrans namn kan man hitta ekologiska topps?????JAG BEHÖVER EKOLOGISKA TOPPS!!!!!äR DET SÅ SVÅRT ATT GÖRA DET. HAR MAN EKOLOGISKA KLÄDER SÅ KAN MAN NOG FAN SÄTTA LITE EKOLOGISK BOMULL PÅ EN PINNE O TA ETT ÄCKLIGT ÖVERPRIS...go ahead jag e beredd!!!!

en liten grej till...GACHE. för att svara på DITT blogginlägg så kan jag säga....Jag är fortfarande som Annica...bara att jag låtsas va lite lyckligare i hopp om att de kommer att bli så. Och Isabella gillar ALLT som annica gillade. Eller neeej.
Isabella gillar inte LÄRKIGA STARTMÄN. Annars är det exakt detsamma. =)
bra att vi redde ut det. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback