igår var helvetet på jorden.



Blev lite vin igår. MUMS.... =))
Jag och Gache har bestämt, eller JAG, har bestämt att hon nu ska säga sanningen till A. MMMM det är dags nu Gache.
hihi...idag är det tisdag men det var tydligen gårdagen som var värdelös, jävligt värdelös. Det måste den vara om man ligger i busken med sällskap? ha ha ha ha


Jag har inte ens lust att kommentera min gårdag. men nu händer det....=))Känns skönt! nu är det så och de är bra. Jag är en aning friare. en aning lättare. många "nystarter" men den här räknas som den första riktiga.bäst så!!! bra bra bra bra bra
nu gäller det bara att Gache hänger på. och ger de där 110%


Jag måste ju använda min nya mobil ju.köpte den ju för bättre bilder till Gache. så here it goes
Nyvaken, borsta borsta tänderna.....
MORGONPIGG????  


förresten...har ju bilder på dig o din kille Gache...!!! när du bjuder på glass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback