dinner at irenes.....



Värdelösa tisdag var suuuuperbra igår!!!
Den var extra trevlig och extrsa god. Gache bjöd på vegetarisk lasagne. ost och kex, EKOLOGISKT OCH FAITRADE vin och efterrätt.
Ett litet problem med tisdagarna är att vi alltid måste äta så mycket. Gache det funkar inte längre. Nästa tema är models eller nått...vi kan snaska på en halstablett, dra lite cola, dricka lite champagne. det tycker jag!!!
Jag menar jag kommer inte orka stoppa i mig en bit idag...så mätt är jag fortfarande.

Åhh....vi såg på breakfast at tiffanys och jag blev kär i den filmen. Ska köpa ikväll efter jobbet!!!  Jag älskar Audrey och jag älskar Lula aka Holly.....

Jag e lite avis på att någon (kanske gud, eller var de kanske bara dom som inte hittade datan) gav Gache en extra dag.
en extra dag att göra nått riiiiktigt roooligt på. Jag vill oxå ha en extra dag!!! 
Förresten så ser det inte ut att bli fint väder...så det blir nog ingen park för dig Gache!?!?!?


Maaat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback