ched up


Jag och gache var i affären idag och handlade. Vi hittade massa äckligt men det som tar priset var ändå mintgele, mintgele från Eldorade.
Vem vill ha mintgele? vem kom på mintgele? och vem kom på iden att sälja mintgele....fr¨ån eldorado!!!!!
Jag var i alla fall TVUNGEN att köpa en burk. eftersom den e från eldorade kostade den bara 9.90 och de var den ju värd.
Det smakade ungefä'r som att borsta tänderna och skölja med saft!!! Jätteäckligt. Ska prova att lägga lite på ett kex...kanske blir det en hit ;)

Här är mintgelen ;)

mintgele


En fråga.... Om man sätter in sperma från en stor hund, rottweiler, i en liten chiuaua...VAD HÄNDER DÅ???
dör den lilla hunden fär att valparna växer sig så stora eller växer inte valparna`? eller vad vad vad händer????

om ni har svar så ge mig!!!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Inge bra att du känner dig så. Hoppas att du så småningom vill prata med mig. jag är en god lyssnare, och jag lovar att hålla truten om du bara vill att jag ska lyssna. Jag älskar ju dig.



Sen en sak till.. vad får du allt ifrån, jag syftade på det där med spermier... ha ha ha.. den var faktiskt lite rolig. Hmm.. det får en att börja tänka. Man skulle testa det, söka på det kanske på google.... ler



Älskar dig av hela mitt hjärta.



// Syster

2008-08-11 @ 20:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback