24 going on 42......


Min syster fyllde 30 år igår. Vi gick ut och åt och drack gott. =)) Mysigt! Jättetrevligt. grattis grattis grattis!!

Alltså tiden går så fort. Min syster är 30 år.... vilket betyder att jag är 24 vilket är gammalt om man känner sig som nån ung o dum 17åring. Börjar få panik!!!!!!

en annan sak är att min mobil har lagt av typ....kan inte riktigt skicka sms längre. Tror att min mobil har märkt hur måååånga sms jag skickar, spec. till Gache, och nu kanske mobilen tycker att det är nog.  Man kan skcika men displayen e helt vit så man ser inte om de blir rätt skrivet eller inte =(  Uh uh uh uh

När jag var yngre så var jag nästan dödligt blyg..men det har bivit bättre med tiden. Jag är fortfarande väldigt blyg i vissa situationer men de e bättre jag kan låtsas om att jag INTE är det....
Jag har börjat tagit mer plats...jag har börjat synas och jag trivs. Jag har blivit mer frispråkig, jag kan säga till om det är nått jag inte tycker om eller tycker är fel.
MEN NU ÄR DET SÅ ATT ISABELLE SKA BLI ÄNNU MER ÖPPEN OCH SANN. jag ska NÄSTAN säga hur jag känner o tycker i alla situationer. Jag tror att det är bra för mig!!!! =)

lyssnar på If i ruled the world...
om jag rulade världen ;) så skulle man alltid få äta glass och tjockisar skulle inte få finnas och man skulle få mer pengar om man inte jobbade!! Alla skulle älska mig och jag skulle alltid få vad jag ville. 
Juste NEW KIDS ON THE BLOCK skulle va heta igen...=))
bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback